sobota, 2 marca 2013

marcowe wieści i mini konkurs dla obserwatorów

    Kochani dziś mały łyk statystyki.
Na koniec lutego odnotowałam 4500 odsłon strony, a liczba obserwatorów wzrosła do 30 osób.

Bardzo Wam dziękuję, bo to dzięki Wam ten blog rozkwita.

Baczni obserwatorzy pewnie pamiętają, że pisałam o nagrodzie niespodziance dla wybranej osoby wśród obserwatorów bloga, gdy liczba ta przekroczy 30.


Dlatego zgodnie z obietnicą ogłaszam mini konkurs.
Konkurs potrwa do 21 marca i jest adresowany tylko i wyłącznie do obserwatorów bloga.

Nagroda niespodzianka zostanie przyznana jednemu z obserwatorów tego bloga w drodze losowania. Każdy natomiast, kto dodatkowo odpowie na pytanie: co najbardziej lubisz na moim blogu? otrzyma dodatkowy los podczas losowania zwycięzcy.

Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. To ja jako pierwsz chętnie wezmę udział w zabawie "0)
    Na Twoim blogu jest wiele ciekawych, przydatnych i interesujących mnie rzeczy, zaglądanie tu to przyjemność, ale najbardziej zauroczyły mnie Twoje stojace anioły!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. A wyniki Candy już były? Czyżbym gdzieś przeoczyła? :)

    A na pytanie odpowiem...więc na Twoim blogu najbardziej lubię to, że jest czysty i schludny przez co łatwo się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej na Twoim blogu lubię Twoje stojące anioły. To głównie z ich powodu tutaj zaglądam. I dzięki za kursik na stojącego anioła :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyłam się Twoim blogiem a to za sprawą przecudnych aniołów. Wyroby z masy solnej ostatnio zawróciły mi w głowie i to między innymi dzięki Twoim wspaniałym pracom. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i ja chętnie się przyłączę do zabawy :) To dzięki Tobie zrobiłam pierwszego stojącego anioła :) Pamiętam, jak pierwszy raz do Ciebie trafiłam, byłam pod wielkim wrażeniem a w aniołkach się zakochałam :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiem , pewnie , że odpowiem :D
    Najbardziej lubię zakładkę "Zrób to sam A-Z". Nie każdy potrafi i chce dzielić się swoimi pomysłami. Twoje "przepisy" są czytelne nawet dla laika. Z niecierpliwością czekam na więcej.
    Oczywiście całokształt się liczy , dlatego powtórzę za przedmówczyniami , Anioły są cudne i te stojące i zimowe i wiosenne ....

    OdpowiedzUsuń
  7. "zrób to sam" - mi podoba się najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)