czwartek, 28 listopada 2013

Maja Felińska II wicemistrz florystyki Pomorza Zachodniego

Kochani najpierw zacznę od szoku - jestem baaaardzo miło zaskoczona, że tak licznie odwiedzacie mojego bloga.
Istne oblężenie - po kilkaset odsłon dziennie - dziękuję.
 
Cieszę się że mój artykuł i kurs dotyczący stojącego aniołka tak bardzo Wam się przydaje.
Korzystajcie i lepcie swoje aniołki i koniecznie róbcie fotki, bo już niebawem ogłoszę konkurs.




 
A teraz obiecana galeria zdjęć z Mistrzostw Florystycznych.
Muszę się pochwalić, że zajęłam III miejsce uzyskując tym samym tytuł II wicemistrza Pomorza Zachodniego :)
 
a tak wyglądały moje prace





 
BUKIET/ OZDOBA ŚLUBNA - u mnie nowoczesna forma - torebka
 
 
 
PRACA GŁÓWNA - "z wiatrem i pod wiatr"
 

WIENIEC - "bajeczne Święta"
 



 a to moja statuetka ;)

 
I jak Wam się podobają takie formy prezentacji i użycia kwiatów???
 
 

4 komentarze:

  1. Gratulacje ogromne! Kompozycje są przepiękne - mogę sobie tylko wyobrazić, jak wspaniale wyglądają w wersji live!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Maju!! Kompozycje wyjątkowe :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :D
    Ale musiałaś się napracować na te cuda :)
    Dziękuje ci też za ślicznego aniołka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje serdecznie, jakim cudem przeoczyłam ten wpis?? Nie mam pojęcia!

    Pozdrawiam bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)