piątek, 10 października 2014

Jesienne tworzenie, kartki, kwiaty i prezenty zRĘCZNIE zrobione


 
 
Kochani JESIEŃ to moja ukochana pora roku. A Wasza? Wrzesień obfitował w wiele twórczych przedsięwzięć - jesteście ciekawi - zapraszam

Chciałam Wam pokazać nad czym tak pracowałam, że nie miałam czasu pisać ;)
Dziękuję za Waszą obecność 
 
 
bileciki do bukietów i kartki okolicznościowe hand made 
 


 



 
jesienne kompozycje kwiatowe

 
zapowiedzi listopadowych kompozycji
 biżuteria


prezenty zRĘCZNIE robione
 

 
i wiele innych, ale nie będę Was zasypywać wszystkim od razu
 
Jak Wam mija jesień? Tworzycie? Odpoczywacie?
 
Zapraszam do komentowania ;)
 

2 komentarze:

  1. piękne prace, naj podoba mi się kompozycja w dyni, cudna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze szanuję ludzi, którzy robią sami prezenty, które komuś potem dają. To jest od serca, a nie 10000000 sztuka czegoś ze sklepu :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)