niedziela, 28 kwietnia 2013

EKO czyli coś z niczego ;) nakrycie głowy




Kochani, nie wiem czy kiedykolwiek o tym pisałam, ale muszę się Wam do czegoś przyznać.

Jestem uzależniona od konkursów.

W czasach nauki nie kręciły mnie one tak bardzo, ale od 10lat słowo konkurs przyprawia mnie o szybsze bicie serca.






Fakt, że o samochód gram już ponad 10 lat świadczy o tym, że nie o nagrodę tu chodzi, ale o wymyślanie, tworzenie i ogólną radochę jaką niesie ze sobą proces tworzenia.
 
 
Obecnie, gdy jestem już mamą, próbuję zachęcać swoje dzieci do podejmowania różnych wyzwań i pokazuję im, że to cudownie rozwija. 
 
Przy okazji zdobywamy doświadczenie i satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.
 
 
Ostatnie miesiące przyniosły ze sobą dwa tematy, które podjęłam:
1. eko nakrycie głowy
2. eko-zabawka

Dziś przedstawię Wam naszą pierwszą pracę:
 
Eko nakrycie głowy,
 to konkurs dla rodziców i przedszkolaków.
 
Tematem jest nakrycie głowy z ekologicznych materiałów.
Na warsztat poszły zbiory wytłaczanek po jajkach, rolki po papierze toaletowym, kawałki bibułki i farby.
 
Mój maluszek pomagał mi z wielkim zaangażowaniem:
podawał elementy wytłaczanek,
układał w kwiatuszki pocięte rolki po papierze,
malował gotową konstrukcję i dobierał kolory kwiatków
 
A to, co udało nam się stworzyć po... 6 godzinach pracy ;)) 
 
 
 
 
 
 
 

I jak?
 
Teraz już wiecie co można zrobić z wytłaczanek po jajkach?
Jak bawić się z dziećmi?
Jak przygotować eko kapelusz?
 
Więc
 
jeśli w Waszych domach zalegają wytłaczanki po jajkach,
to polecam zabawę z tym fantastycznym tworzywem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)