sobota, 27 kwietnia 2013

Raz na ludowo

Teraz już mogę, bo konkurs na Polskie Handmade się zakończył, więc pokazuje Wam moje kurki i kogutki.

Kilka kartek zapełniłam szkicami, po to by znaleźć prostą, choć wymowną formę. Potem kilka godzin zagniatania masy solnej, wycinania, pieczenia i malowania i oto SĄ!!!










Inspiracje ludowo-wielkanocne, choć dekoracja całoroczna.
ZaKO!chana kurka i barwny kogucik mogą stać się wesołym upominkiem dla wszystkich, którzy lubią kolor.
Dla mamy, babci, cioci, przyjaciółki, na poprawę humoru - polecam! 
 
 
 
 
 



 

 
 
 
 
Lubicie ludowe motywy?
Stosujecie je w swoich pracach?
Zachęcam do zamieszczania linków do Waszych ludowych prac - na pewno zajrzę ;)
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Ja cię kocham tylko troszkę, jak kogucik swą kokoszkę... Przypomniał mi się wierszyk z dzieciństwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te kurki i koguciki.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa a ja mam serduszkową !! :D dziękuję jest naprawdę cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale superaśne!! :) Masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)