wtorek, 28 maja 2013

kwiatowo raz jeszcze



 
Ostatnie dwa weekendy były dla mnie wypełnione po brzegi kwiatami, a to za sprawą Komunijnych przyjęć w rodzinie i V Plenerowej Wystawy Florystycznej, w której wzięłam udział już drugi raz.

Do oglądania całej galerii zdjęć z Wystawy odsyłam Was na facebooka,
a tu wrzucam kilka ujęć i prac, w których "maczałam" palce. 

praca C.E.OMNIA - szkoła, w której uczę
   i moja osobista praca
w zbliżeniach i w całości ;)
 
Inspiracją był wiersz Tuwima "Liryka" o płynności, falistości, drżeniu, więdnieniu i cieniach...
i tak powstała... kobieta uwikłana w więdnącą codzienność, a myślami lecąca do wzniosłych ideii ;)
 
 
 
 
 
 
 
bukiet ślubny - torebka
 
 
i kompozycje, które powstały z "resztek" po Wystawie
 
 
 

.

1 komentarz:

  1. WOW!!! Śliczne :-) Najbardziej przypadły mi do gustu te białe "resztkowe" kompozycje :-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)