piątek, 6 września 2013

Warzywa i kwiaty florystyczny mix

 
 

Jesień to moja ukochana pora roku. Pewnie jest tak dlatego, że urodziłam się w październiku i w sercu gra mi jesień ;)


Kolory,
zapachy,
dojrzałe owoce,
bogactwo materiału roślinnego,
to wszystko nakręca mnie i inspiruje.







Ostatnio miałam okazję poprowadzić warsztaty florystyczne w ramach projektu sąsiedzki ogród.
Do wykorzystania mieliśmy kwiaty, owoce i warzywa.
 
Po kilku technicznych wskazówkach, wszyscy ruszyli do twórczej pracy.
Muszę przyznać, że było bardzo kreatywnie.
Powstało kilkanaście ciekawych kompozycji.
 
Sami zobaczcie, co udało nam się stworzyć.
 (na fotografiach prace uczestników, ostatnia fotka to moja kompozycja)
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 


Jeśli zastanawiacie się:
Jak ułożyć kwiaty w warzywach?
Jak wyczarować fajną dekorację stołu na ogrodowe przyjęcie? 
W czym ułożyć kwiaty, jeśli nie mamy wazonu czy odpowiedniego naczynia? 
Jak zaskoczyć gości ciekawą aranżacją stołu?
Jak zrobić to krok po kroku?
 
Piszcie,
a ja przygotuję dla Was kurs,
by takie dekoracje mogły i Wam przynieść radość.
 

1 komentarz:

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)