wtorek, 29 marca 2016

Dekoracje tortów - nowy rozdział w dekoratorskiej działalności


Pewnie doświadczacie tego sami, że doba jest coraz krótsza, że brakuje czasu na realizację wszystkich pomysłów, że nie ma jak robić tysiąca rzeczy na raz więc przychodzi czas, by wybrać co, co w jakiś sposób bardziej nam się "opłaca".
Tylko jakie wybrać kryterium? Zarobek? Oszczędność czasu? Zadowolenie? Unikatowość?

I ja stanęłam przed takim wyborem i choć nie zawęziłam działalności do jednej dziedziny to dokonałam kilku zmian i teraz będę obserwować czy moje działania przyniosą zamierzony efekt.



Mam dla Was jednak niespodziankę - w międzyczasie poznałam nowe osoby i w wyniku połączeniu naszych biznesów powstaje fajny - nowy - kreatywny rozdział w mojej działalności - słodki rozdział ;)

Od listopada 2015 oprócz dekoratora wnętrz i florysty wykonuję zawód dekoratora tortów w stylu angielskim czyli tzw. tortów w masie (cukrowej)
Praca wymagająca wyobraźni przestrzennej, cierpliwości dużej sprawności manualnej i precyzji.

No ale nic Wam tak nie przybliży tematu jak fotki. Oto kilka z realizacji, więcej zdjęć można znaleźć na moim profilu na FB











A to mój ulubiony - z żywymi kwiatami



Czy ktoś z Was także prowadzi podobną działalność dekoratorską?

2 komentarze:

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)