piątek, 7 grudnia 2012

Ach ten czas...

...ciągle mi go brakuje.
Prace powstają jak szalone, a nie mam jak ich tu zamieszczać. Może warto w ramach postanowienia noworocznego uporządkować te sprawy... mam to na uwadze...
Pozdrawiam Was wszystkich, którzy macie jeszcze nadzieję i zaglądacie tu mimo wszystko. Już niebawem stworzę tu nowy rozdział, bo ten ostatni rok dał mi wiele do myślenia i wiem, czym chciałabym się zając w najbliższym czasie, a blog będzie tego częścią.
Trzymajcie się ciepło.
A na osłodę moje pierniczki z wcześniejszych lat ;)

2 komentarze:

  1. Ciasteczka całkiem konkretne.
    No i się załapałam na bycie 1-szą osobą obserwującą Twojego bloga. Może się zaprzyjaźnimy?
    Widzę, że miałaś dłuuugą przerwę w blogowaniu. Ja teżnie od razu zaczęłam.
    Piszesz, że jesteś dekoratorką wnętrz. Mam nadzieję zobaczyć tu coś fajnego Twojego projektu.
    Promyki ślę i do "zobaczenia".
    Agnieszka
    p.s. usuń dodatek z kodem ;-)bardzo utrudnia dodawanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i zapraszam jak najczęściej, bo planuję tu pisać częściej niż w ubiegłym roku ;))) Może uda mi się te plany urealnić.
      ps. podpowiedz jak ten dodatek z kodem usunąć, bo ja nie do końca jeszcze to wszystko tu rozszyfrowałam ;)

      Usuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)