środa, 2 stycznia 2013

Kartki i haft matematyczny

Matematyka była moim ukochanym przedmiotem w szkole, nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy odkryłam technikę haftu matematycznego. Myślę, że nawet humaniści mogą spróbować swoich sił, wykonując kartki tą techniką.


W tym roku pierwszy raz zorganizowałam warsztaty w klasie mojego synka (klasa 2), na których rodzinnie wykonywaliśmy kartki świąteczne i choinki filcowe. Zabawy było mnóstwo, najwięcej z nawlekaniem nici i rozdzielaniem muliny, ale wyszliśmy z tego cało!

Po warsztatach z rozpędu zrobiłam całą serię kartek
Poniżej efekty mojej pracy.

   

 
 


Tą piątą od lewej wykonał mój 8-letni synek więc sama technika jest wdzięczna i możliwa do opanowania i daje ogromne możliwości. Ja w tym roku postawiłam na wieńce i gwiazdki ale kształtów może być całe mnóstwo.
Zachęcam Was do spróbowania tego rodzaju haftu, a jeśli mielibyście ochotę na krótki kursik, jak to zrobić to dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)