niedziela, 23 czerwca 2013

WYNIKI wyzwania JUŻ SĄ!!!



Witam Was serdecznie i bardzo dziękuję za oddane głosy.
Przede wszystkim chciałam podziękować wszystkim Dziewczynom, które znalazły czas i przygotowały pracę na zadany temat.







 
 
 
Postanowiłam przyznać wyróżnienie i nagrodę główną.
 

WYRÓŻNIENIE

 za cudną wiosenną pracę
dopasowaną idealnie do wytycznych wyzwania
 otrzymuje

A.Karasiowa

A to jej praca

 
A to banerek dla Ciebie:

 
Natomiast

NAGRODĘ GŁÓWNĄ

za czas włożony w przygotowanie pracy,
za dbałość o szczegóły,
 za połączenie technik
piękny album zdjęć pracy
i moje szczególne zamiłowanie do masy solnej
 
 otrzymuje

Agnieszka Skalska

a to jej praca

 Dla Ciebie mam ten banerek


Proszę, skontaktuj się ze mną w celu omówienia sposobu przekazania kolejnych nagród (niespodzianki i art. w dziale ciekawi ludzie)

 
WIELKIE GRATULACJE
i zapraszam do udziału w kolejnych wyzwaniach
 

4 komentarze:

  1. U Agi ostatnio same sukcesy :) Gratuluję i żałuję, że nie mogłam wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ogromnie się cieszę! Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy, a koleżance gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Od początku trzymałam kciuki :) Gratuluję Kochana!

      Usuń
  3. Kilka razy już tu próbowałam napisać komentarz , ale mój telefon nie zawsze wysyła je , toteż teraz po dłuższym czasie , ale mimo to bardzo szczerze gratuluję koleżance wygranej :) . B.dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)