środa, 22 stycznia 2014

Pracownia OTWARTA - funpage już jest


Wpadłam na chwilkę, a tu tyyyle niespodzianek :)


Jak ten czas szybko leci! To już ROK jak prowadzę ten blog.
Nie będzie wielkich podsumowań, bo nie kończę żadnego etapu, a raczej dobarwiam kolejny okres życia, tym że oprócz tworzenia w zaciuszu domowym założyłam pracownię. Mam teraz mniej czasu na przesiadywanie tu i pisanie, ale jak tylko uporam się z papierologią wstępną znów na bieżąco będę dorzucała nowe posty.









Dziękuję za wszystkie komentarze, za całą masę odwiedzin, za pytania i za słowa uznania.
TO DLA WAS ;)
Cieszy mnie to, że znajdujecie tu drogowskazy i inspiracje do własnej twórczości. Korzystajcie i dzielcie się nimi z innymi. Niech powstają piękne rzeczy!!!
 
 
Ja obecnie pochłonięta jestem swoją Pracownią.
Cóż... prowadzenie biznesu to już nie przelewki.
Jeśli jesteście ciekawi co tworzę to zapraszam na FB www.facebook.pl/pracowniaotwarta.szczecin tam znajdziecie najnowsze wieści.
 
Piszcie jeśli coś Was ciekawi, postaram się odpowiedzieć lub podpowiedzieć.
 
Na zakończenie witam wszystkich nowych OBSERWATORÓW ;) całkiem niezła gromadka.
 
Trzymajcie się ciepło i myślcie pozytywnie!!!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do umieszczania komentarzy, spostrzeżeń lub pytań. Dziękuję za wpis ;)